Translate

divendres, 30 d’octubre del 2015

BOHEMIAN RHAPSODY





Fa 40 anys vaig descobrir al meu avi captivat per Bohemian Rhapsody abans d'iniciar-se un programa de l'Elena Francis que escoltava la meva àvia a la ràdio, vaig asseure a terra recolzant el meu cap en els seus genolls mentre ell m'acaronava els cabells, i en deixar de llegir la revista Tiempo em deia: estos chavales saben de música, nena... va ser un moment tant màgic com el que aviat farà 26 anys, quan va néixer la meva filla i varem sortir de l'hospital amb una ràdio de butxaca al cotxet, sonant a tota pastilla, la mateixa cançó. A l'ascensor una monja em va mirar molt seria i solemne mentre em deia ... sap que això el dia de demà ho pagarà molt car? i si, efectivament ho he fet, i no ho dic per les classes de música, discografia, concerts i musicals. Si no per que tinc una melòmana meravellosa de la qual estic molt orgullosa.



Aquest cap de setmana se celebra el 40 aniversari de 'Bohemian Rhapsody'. Amb més de 6,5 milions de còpies venudes en el món fins a la data, 'Bohemian Rhapsody' és una de les cançons més conegudes i estimades del món. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada