Translate

divendres, 2 d’octubre del 2015

NOSALTRES, ELS GRANS DESCONEGUTS



Vaig tenir coneixement del Dr. Escudero en el decurs de deu dies de llarga espera. No, no el coneixia. Però el seu coneixement, sense jo saber-ho, el porto aplicant des de que tinc us de raó envers al dolor. Com tot cal conèixer la font. No es tracta de guariments miraculosos. No hi ha que creure res com un dogma. 

Però potser cal escoltar que ens ha de dir la seva experiència. En el meu cas, sumada a la meva puc dir que estic d'acord en que no és una tècnica, és un coneixement i no s'ha d'ensenyar a les facultats, si no a les escoles. Per no dir que hauriem de sortir il·lustrats ja de casa per les nostres mares.


Tantes coses hem perdut, que potser va essent hora de posar fil a l'agulla.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada